TERMES I CONDICIONS

D'acord amb les disposicions de la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre de 2009, sobre la Protecció de Dades de Natura i els seus reglaments d'aplicació, Taller Masriera i / o el seu representant legal l'informa que les dades personals proporcionades s'emmagatzemaran en un arxiu de dades de caràcter personal propietat de l'Associació de Veïns i Veïnes de la Dreta de l'Eixample.

Recopilem informació de vosaltres quan us adheriu al projecte de la Plataforma Masriera i quan ens poseu en contacte amb nosaltres personalment per correu electrònic. Les dades recopilades no s'usaran amb cap finalitat aliena a la de recolzar la reclamació del Taller Masriera com a equipament per al barri de la Dreta de l'Eixample.

Si l'usuari no vol rebre informació o exercir els drets d'accés, rectificació i cancel·lació de continguts en dicció de fitxers, es pot comunicar mitjançant un correu electrònic a plataformamasriera@gmail.com

website builder. Create your website today.